Nu är hon tävlingskuse, lill-pållan

Hej hopp
Söndag idag, å det kräksnöar ute. Som det verkar ha bestämt sig för att göra hela helgen. Trots alla mina önskemål om riktig vinter å allt, börjar jag faktiskt bli väldigt less på all vinter å snö nu. Jag vill ha vår!!!! Drömde det inatt, att avril sprang omkring här ute bland massa grönt grän. Å blommor var det överallt, å solen sken. å vaknar man upp, å det är halv snöstorm ute.....hade det vart december hade jag vart glad, men nu känns våren hopplöst långt borta....

Igår var det dressyrprogramsträning på schemat. För det första är det här med lastproblemen ett minne blott. Numera är hon tam å snäll och lastar sig själv. Underbart! Jag red LB:2, samma som jag ska tävla nästa helg. Hon skötte sig helt ok, men det va mycket läskiga saker å farliga monster inne på banan, så hon vart lite spänd å skyggade lite. Vi lyckades knåpa ihop 56 %, vilket väl får räknas som ett godkänt resultat med tanke på rutin och träningsmöjligheter...(som alltså är lika med noll...)
Så nästa helg får vi väl hoppas poängen kan bli lite högre, då har vi ju redan gjort det en gång.

Å i torsdags när jag kom hem sent från jobbet hade Fredrik haft storbak här hemma, å svängt ihop två goda grahamsbröd och en herrans massa läckra bullar! Det va grejer det!

Nu ska jag nog försöka klä på mig å packa mig ut på en promenix med solbritt, hon har haft några riktigt tråkiga dagar med bilsittande...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej Maria.

Tack för igår!! Jag tycker att vi hade skit kul.

Men jag har riktigt ont i foten idag.... Hälen.

Den är alldeles blå och svullen. Men det är väl smällar man får ta när man ska ha KUUL!!



Ha det bra! Kram!

2009-04-04 @ 10:43:10
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0