Hur skulle jag klara mig utan min hårtork??



Den är fantastisk att värma sängen med innan man kryper ner då det är riktigt riktigt kallt hemma och under täcket,
den är utmärkt att torka hela kroppen med efter man har duschat, så känns det inte lika kallt när man kliver ut från badrummet, den funkar utmärkt att värma kalla skor med (om man bortser från lukten som oundvikligen strömmar upp...), man kan snabbt torka blöta fläckar på kläderna om man blöter ner sig punktvis.
Och så klart, att torka håret med. Tvätta håret, gå å lägga sig utan att torka det är lika med att vakna med blött hår som klibbar i nacken och en hårbotten som känns helt uppluckrad efter en hel natt med fukt.


Nu ska jag nog gå å använda min hårtork..Håret är blött och jag ska snart gå å lägga mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0