Nu så......

hej hopp.
Nu ska jag uppdatera bloggen lite tänkte jag.

Skolavslutning på torpshammars skola idag. Jättemysigt och fint, kändes verkligen som sommaren börjar nu. Som när man va liten och fick sommarlov. Men kommer allt sakna alla härliga barn! Tur jag ska jobba lite på fritids i sommar!

Har vart avslutning på ridskolan denna vecka oxå. Men ska ha ett ridläger i slutet av Juni oxå.

Avril har blivit tävlingshäst nu. En start på 0,90. Två stopp i första rundan och felfri vid omstart. Och förra helgen två felria rundor 0,80 och 0,90. Ett tidsfel i 80 bara. Och 24:e blir det en 90-klass och debut på 1m i Matfors. Känns så himla kul att äntligen ha kommit igång! Bara ett år efter planerat typ....Å lastningen funkar helt otroligt bra. Sista veckorna har jag åkt själv på träning, hon bara kliver rakt på medans jag står utanför. Trodde INTE hon skulle bli tam.




Tack Sofie för fotona!

Å nu ikväll har jag vart ute å sprungit för första gången på typ ett å ett halvt år....Men det gick ganska bra, orkade mer än jag trodde. Så nu ska det bli andra bullar. Fredrik har redan kommit igång, å han har skällt på mig att jag inte orkat. Men nu när det blir lugnare med alla jobb ska jag allt ta tag i det här.Å nu har jag ju skrivit det här oxå, så nu har jag ingen återvändo ungefär...

//hurtbulle? Jag? om det vore så väl....

Kommentarer
Postat av: Pappa Greger

Härliga bilder! Stor pappakram!

2009-06-12 @ 21:38:39
URL: http://www.mellanbacken.se
Postat av: Åsa

Vad fina ni är! :)

2009-06-13 @ 16:59:53
URL: http://aicha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0