härliga underbara vinter!!

Det är sååååå underbart ute. Massor med snö, strålande sol och riktigt kallt, precis som jag tycker om det! Den där riktiga norrlandsvintern som jag önskade mig förrra året, då det va min första vinter här blev bara lite försenad. För nu är det minsann riktig vinter!! tjohoo!! Är så härligt att bara gå längs vägen och se dom höga snövallarna på sidorna. Å när det biter i kinderna och fryser i näsan när man andas. Och solen som lyser så starkt så man knappt kan ha ögonen öppna. Det är så härligt!

Nu e jag hemma en stund, har varit dagisfröken idag. Och alldeles snart ska jag åka till grillen å bli grillmästare för kvällen. Å sist idag är jag stalledräng. Har stalljouren idag, extra. Anna-lena tog mina dagar över jul och nyår så nu jobbar jag igen det.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag håller med om att det är super härligt ute nu:)

2009-02-11 @ 12:52:08
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0