Äckliga väder!

hej hopp. Precis hemkommen från några timmar på grillen. Mkt folk va det idag som ville ha mat.

Igår gjorde Avril sin tävlingsdebut i dressyr. Hon kändes sådär, hade inte hunnit rida tis, ons tors, å bara en kort sväng på fredagen. Så hon va inte riktigt genomriden och väldigt pigg. Men vissa delar i programmet kändes lite bättre än förra veckan, bla sista mellantraven blev riktigt bra. Vi lyckades skrapa ihop 173 p, 57,67%. Så det får väl ändå va ok för debuten. Med lite mer träning och rutin så kan det nog bli bra. Å snälla Sofie va med och hjälpte mig, tror hon va mer nervös än mig faktiskt! hihihi.


Avril hade gnidit örat i hösilagebalen, så det blev öronskrubb tills hon glänste:)





Det va lerigt värre på tävlingsplatsen. Tur inte hästen har vita ben..



I fredags va jag bjuden på bastubad. Skulle blitt badtunna oxå, men den brann nästan upp. Va himla trevligt, tackar för inbjudan!!

Resten av dagen skulle jag gärna tillbringat inne å slappat, är så äckligt väder ute. Men måste ju ta mig till stallet å ta hand om tävlingskusen....

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jo nog var man närvös alltid, haha! ;-)

2009-04-05 @ 22:51:42
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0